Five pics #1

Ahojte, milí knihomoli. Dúfam, že si naplno užívate Veľkú Noc a trávite ju v kruhu rodiny a priateľov. Možno ste si už na Facebooku blogu všimli prvé fotky April Book Photo Challenge. Veľká Noc je i preto dôvod, prečo nie sú dnešné fotky z tohto challenge-u. Avšak, pripravila som si pre vás trochu netradičný príspevok, ktorý som si všimla u Veroniky z Knižního přátelství (a úspešne založila blogerka z Cupcakes & Cashmere) . Cieľom tohto projektu je ukázať vám 5 fotiek nielen z môjho knižného života, ale aj z tej osobnejšej stránky vecí, ktoré na prvý pohľad nemajú s knihami nič spoločné.

Jedna fotka, ktorá má naviazať na článok v blízkej dobe z našej školskej exkurzie..

 Malý nočný návštevník! Samozrejme, sme ho po fotografovaní pustili.

Švajčiarske čokolády, tie najlepšie na svete! Dostala som ich ako darček a nevedela som sa ich nabažiť. 

Sneh druhého apríla? Zrejme oneskorený vtip Perinbaby.. 

A na poslednú fotku chcela ísť táto veľryba z gumičiek. 

Komentáre

  1. Naozaj z duše obdivujem ľudí, ktorí dokážu takto krásne fotiť :) Rovnako ako Veronikine, aj tvoje fotky sú úplne nádherné , je radosť na nich pozerať! ♥
    A tá knižnica vyzerá skvelo! Na článok sa veľmi teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne, skutočne som nečakala až takéto ohlasy. Som veľmi rada, že sa ti moje fotky páčia, tak dostávam chuť viacej fotiť.

      Odstrániť
    2. Určite v ňom pokračuj. Je radosť sledovať tvoje fotky :)

      Odstrániť
    3. Si veľmi zlatá, ešte raz, vďaka. :)

      Odstrániť
  2. Páni..a já si myslela,že knihovna je z googlu!Vážně perfektní fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vau. Nádherné fotky! Máš proste talent. Kiežby som aj ja mala taký :( :D
    Teším sa na ďalšiu časť Zuzi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, naozaj si ju cením. To nehovor, ty nádherne kreslíš a píšeš. :)

      Odstrániť
    2. Písať? Veď ty vieš, že ani nie :)

      Odstrániť
  4. Nádherné fotografie, tá knižnica na prvej fotografii je úžasná!
    A s tými čokoládami si mi urobila chute :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ti ďakujem, snáď sa ti budú páčiť aj tie fotky knižnice v článku z exkurzie.
      To som (ne)rada, ale vždy je predsa po ruke Milka, nie? :D

      Odstrániť
  5. Krásné fotografie. A ten poslední výtvor je opravdu roztomilý.
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Motýlik zažil svojich 5 minút slávy. :D Som rada, že si sa tiež pustila do tejto rubriky - ja som si ju však trochu prerobila, pretože mám radšej názvy po slovensky. :) Teším sa na ďalšie fotky a tá veľryba je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj