Knižné prírastky/Marec

Počas marca sa mi moje prianie splnilo a okrem toho, že som sa dostala aj ku knihe ešte z Vianoc, tak ako Christine, aj ja som mala takpovediac "Varáčkovský mesiac".
 Moje skromné tohtomesačné prírastky tvoria 2 knihy, pričom obe od Miroslavy Varáčkovej. Možno si poviete, čo som to za knihomoľa, keď sa teší z dvoch kníh. Tu použijem to isté, čo v minulom prírastkovom článku - kuk na moju knižnicu.


Obidve prišli naraz, ale ako prvú som otvárala Nepobozkanú. Teda, ona už trochu otvorená bola, pretože sa zrejme poštárke nedala vopchať do našej úzkej stránky, ale nevzdala to. Vďaka, pani poštárka! Ušetrila mi aspoň cestu na poštu (na ktorú sme aj tak museli ísť kvôli Adaptácii). Jediná chybička, že som ju dostala dosť polámanú, ako môžete vidieť na fotke. Prečítaná už ale je a - páčila sa mi!

 Na spomínanú Adaptáciu som sa nehorázne tešila. Pretože je to slovenská dystópia (ktoré sú u nás ohrozené druhy) a čakala som, že keď sa do toho niekto pustí, tak to bude dobré. A bolo. Viac v recenzii. Ale naozaj, väčšinou ma až tak neovplyvní to "haló", čo sa okolo knihy robí (aj keď tomu všetci potom podľahneme, že), ale musím povedať, že toto bolo oprávnené a spolu s obálkou je táto kniha dokonalosť.

A chcem poďakovať Mirke za jej veľkú ochotu, že mi knižku veľmi rada poslala a ja sa tak posnažím spraviť čo najlepšiu recenziu. Mimochodom to venovanie je úplne super!!
Čo ste tento mesiac podostávali vy? Pochváľte sa v komentári!
Čítali ste Adaptáciu alebo Nepobozkanú?

Komentáre

  1. Máš moc pěkné fotky! :) Můžu se zeptat, čím fotíš? Jinak ani jednu knihu bohužel neznám, ale Nepobozkaná má nádhernou obálku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. :) Mám Canon EOS 1200D, konkrétne na tieto fotky som použila EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 DC III . A súhlasím!

      Odstrániť
  2. Čítala som obe a obe sú skvelé! Mirka píše úžasne, jej knihy mám veľmi rada :) A dve knihy za mesiac hoci si knihomoľ ? Ja som na tom rovnako :D hoci mám spolupráce, hoci si kupujem knihy aj sama -nikdy ich nemám 12 či ani 8 za mesiac ako podaktorí :D Idem na tom skromne !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľký súhlas. :) A síce je to pravda, ale to bolo hlavne s porovnaním tých, ktorí majú knižky zvyčajne nad 10. :D

      Odstrániť
  3. ...a vdaka tomuto clanku sa opat zamyslam nad tym citat viac slovakov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kytičky a knihy jsou strašně krásné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky :) Tak mňa ako prvá zaujala kniha Nepobozkaná - tá obálka sa mi páči :) A Adaptácia, tak to je naozaj veľký rozruch okolo tejto knihy, ale neviem, či by sa som po nej siahla. Ja a dystopie už nemáme k sebe blízku cestu, ale zas zo zvedavosti by som si ju rada prečítala...veď slovenským autorom treba dať šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá nepobozkaná vypadá super, a o Adaptácií som niečo počula, to môže byť tiež super!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nečítala som ani jednu, ale na Adaptáciu sa rozhodne chystám.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj