Fototábor, knižný zraz, voda... jednoducho leto!

Vítam vás po celkom dlhej dobe, počas ktorej toho na tomto blogu veľmi nepobudlo, no zato u mňa sa toho udialo veľa. Na Facebooku som vám spomínala fototábor, ktorý som pred pár týždňami absolvovala, dobre sa zabavila a riadne naskillovala, aby som sa vo fotke viac zlepšila a postovala na blog tak fotky na lepšej úrovni. 
 
***
Som si istá, že všetci ste počuli (a do nedávna som pod 'všetci' bola zahrnutá aj ja) o športových, umeleckých, turistických či len klasických táboroch a čosi o tábore, kde sa fotí a kde vás to aj naučia sa nikde nepísalo ani nehovorilo. Vy tiež určite viete, že ja sa pokúšam fotiť tiež, či už moju tvorbu sledujete v recenziách alebo vo Five Pics, kde sa zameriavam práve len na fotky. Na tábory bežne nechodievam, no keď sa mi do uší dostal tento, neváhala som. 

Do Modry, kde sa konal sme cestovali len pod zodpovednosťou navigácie, ktorá sa občas chcela točiť o 180 stupňov, no zvládli sme to a úspešne sa tam dostali. 

Bola som tam celý jeden týždeň. Jeden týždeň mi stačil aby som v tele foťáku objavila manuálny režim a vedela sa v tých nekonečných nastaveniach a číslach ako-tak zorientovať a to, čo sa mi dovtedy videlo strašidelné a do smrti nepokoriteľné som hravo zvládla stlačením pár gombíkov. 

Skúsila som si fotenie v profesionálnom ateliéri, ktoré sme si sami postavili so všetkými tými obrími svetlami, stojanmi a plátnom. V tom nehoráznom teple sme sa schladili praskaním balónov plných vody a následne zachytávaním takýchto momentiek a večer si vyskúšali kreslenie svetlom s dlhou expozíciou (dobou, odkedy stlačíte tlačítko na fotku a ako vám to potom cvakne aj s ukážkou spravenej fotografie, pretože sa to dá pretiahnuť až na  20 či 30 sekúnd (polopatisticky)). Neskôr sme držali foťáky čo najbližšie ku kvetom, chrobákom či drevu a k iným zaujímavým predmetom na makro fotografiu a tiež počúvali trochu teórie či rôzne videá s tipmi a trikmi. 
Samozrejme to bol aj tábor a nie len 'foto' :-), takže sme sa v tom horku zabávali v bazéne, v jeden večer mali opekačku či každé ráno pred raňajkami sme horlivo upratovali, aby sme mali čo najlepšie hodnotenie a na záver vyhrali tortu. 

Hneď po ňom som strávila v Bratislave u rodiny a akosi som pri tom športe, kúpaní či nakupovaní (kníh) trochu zanedbala blog. Našťastie som usilovne čítala, a tak vám nasledujúce dni spestrím recenziami, nebojte sa. :-)

Okrem toho som sa do hlavného mesta po odchode domov na druhý deň zas vrátila, no tentoraz na zraz webu Fantasy Knihy pre blogerov, čitateľov a recenzentov. Cestu, ľudí, Narnia Pub; v ktorom sme boli celý čas; a aj súťaž som si fakt užila a aj keď som sa zo začiatku obávala, koľko ľudí tam nepoznám a celý zraz prečkám v trápnom tichu, prekvapivo som sa aj rozhovorila a uvoľnila. 

Cez leto sa nedá stihnúť všetko, čo som si naplánovala, no treba to brať pozitívne - za dva dni mám meniny a predo mnou je ešte necelý mesiac prázdnin. Plánujem (zas plánujem, takže to berte s rezervou) ešte veľa prečítať, napísať a poriadne sa 'naletovať' (nasať leto, kým je a nezrastiem spolu so školskou lavicou). A posledné, čím vás v tento večer zabavím je poriadna várka fotiek, ktoré sa vám hádam budú páčiť. 

***
















Splnili ste toto leto zatiaľ aspoň polovicu toho, čo ste si naplánovali?
Boli ste v tábore, na dovolenke alebo výlete? Sem s vašimi zážitkami! :-)

Komentáre

  1. Jo se zlomenou nohou se toho dá dělat hodně :D 1-10 je nic :D ale vylezla jsem na menší rozhlednu :D a jsem za to na sebe pyšná :D ale ty pohledy lidí zábava na celý den :D
    http://justeverythingcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten tábor je podľa mňa super nápad a som rada, že si si ho užila, lebo fotíš naozaj krásne!! :)
    No, ja som zatiaľ stihla veľa, konečne som začala chodiť aj na nejaké tie výlety, ale dúfam, že sa mi podarí stihnúť ešte peknú kopu vecí, lebo môj zoznam je naozaj dlhý :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fototábor? Wow, to musela byť perfektná skúsenosť. Tiež rada fotím. No ja som si na leto dala hlavne pisateľské ciele a snažím sa ich stále plniť, aj keď je neskutočne teplo a nič sa mi nechce. :D

    http://in-my-black-dreams.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fototábor musel byť super skúsenosť - mimochodom, krásne fotky v článku.:) Ja som v žiadnom tábore ani na dovolenke nebola, ale nejako mi to neprekáža, užívam si leto po svojom.:D
    Zraz sa mi inak tiež páčil.:D Som rada, že si si ho užila.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj