Knižné prírastky • Február 2016

Tretí mesiac v roku, tretí príspevok roku. 

To som 2016-ku nezačala práve najlepšie. 
Blog bol zrazu odsunutý na druhej koľaji a aj keď som stále čítala, povinnosti a škola ma pohltili a blog ostal úplne zabudnutý. S pár článkami. Ale to je nič.

V mojom bežnom živote som sa vtedy stretla s viacerými zmenami a nejaké plánujem aj pre Infinity of Books. Hlavne sa nechcem blogovania pustiť. Viem, ako ma to naplňovalo, bavilo a bolo by mi ľúto všetko zahodiť kvôli jednému bloku. Baví ma to, teším sa z vašej spätnej väzby a hlavne milujem písanie a zdieľanie mojich čitateľských zážitkov. 
Chcela by som sa sústrediť na knižky, ktoré mi v poličkách ležia už veľmi dlho, blog si užívať, pohrať sa s dizajnom, keď na to bude čas a knižné novinky a spolupráce s vydavateľmi trochu odsunúť, pretože ani na tie už nemám čas.

Aby som sa však postupne rozbehla pomocou tých ľahších článkov, ktoré sú  však zároveň aj obľúbené a zaujímavé, padol mi zrak na fotoaparát a kalendár - vznikol z toho článok o knižných februárových prírastkoch. 

Tie boli tento rok veľmi skromné, napriek mojim narodeninám - stránila som sa recenzných výtlačkov a radšej som využila knižné výpredaje (a nakoniec i tie narodeniny c:)

***

Ako predčasný darček som dostala dva veľmi zaujímavé tituly - Hľadá sa Elizabeth a V tmavej chodbe. Obe knižky nie sú najnovšie tituly, a preto som ich objavila vo výpredaji Mediaklubu vydavateľstva Ikar. O to zaujímavejšie však môžu byť!

Román Hľadá sa Elizabeth sprevádza jedna postaršia pani, ktorá má Alzheimera, a teda veľmi rýchlo stráca pamäť. Napriek tomu nezabúda na svoju dávnu priateľku Elizabeth, ktorá sa jedného dňa stratila a hoci jej nikto z okolia neverí, pretože je len "senilná stará žena", na vlastnú päsť sa ju rozhodne vypátrať. 
Knižka mi udrela do očí hlavne kvôli veľmi zaujímavému námetu a taktiež kvôli tomu, že dielo sa tvári ako detektívny príbeh, no je vyrozprávaný cez ozaj netradičný charakter. 

V tmavej chodbe je tenučká knižočka, ktorá vyzerá na dievčenský román s nádychom hororu, na ktorý mám dva predpoklady - buď sa mi bude veľmi páčiť a hororová tématika sa mi zapáči natoľko, že "zabrdnem" do ďalších titulov alebo ju dočítam s mienkou ľahkého, príjemného čítania a viac sa ňou nebudem zaoberať. Uvidíme!
A skoro na konci mesiaca sme sa s tetou zatúlali do kníhkupectva (čo obidve milujeme) a našla som si Krvavú cestu. Neviem o nej takmer nič - len to, že som ju v poslednom čase vídavala v niektorých knižných recenziách a po prečítaní anotácie mi prišla ako jedna z tých zaujímavejších.

A nakoniec by som sa vás chcela niečo spýtať...

Čo vás inšpiruje k blogovaniu? Mávate niekedy "blogerský blok" aj vy? Čo vám pomáha?
Čítali ste tieto knihy? Čo nové pribudlo do zbierky vám?

Komentáre

  1. pri písaní bakalárskej práce som si akurát vybudovala nenávisť ku knižniciam :( snáď leto bude vyše učítanejšie ako toto kedy sa točí všetko len okolo materiálov do školy. Čo sa týka blogovania, nie som tu až tak dlho, nejaké veľké "bloky" nemávam, ale riadim sa svojim vlastným heslom :D -"Pridávaj čo ťa baví, čo sa ti páči, a kedy máš na to chuť! " ako náhle robím niečo na silu a nie som o tom presvedčená a spokojná, a už vôbec mi to nerobí radosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle knihy vůbec neznám, nějak mi unikly! :)
    Blogerský blok... no, často mi pomáhá třeba změna žánru psaní. Ty máš knižní blog, takže to nebude tak jednoduché, ale já, když nechci psát o knihách, přidávám třeba fotočlánky nebo projekty nebo nějakou svou psanou tvorbu a když mě omrzí to, zase to obměním. :) A nebo taky pomůže dát si pár dní úplnou pauzu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, Kam se poděla Elizabeth jsem četla a je to velmi zajímavá kniha. Moc se mi tvůj blog líbí, zaujaly mě tvé články, jak se vyjadřuješ o knihách je pozoruhodné ☺☺. Myslím, že se mě nezbavíš, protože tu budu často ☺☺☺♥

    Měj se krásně a ať se ti dobře čte, Mimozemšťanka

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som na tom rovnako, neboj sa. posledného pol roka so nepridala skoro nič. proste škola, práca, povinnosti a celkový pocit nechuti k ničomu urobia svoje :/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj