Dospelosť je mýtus.. a táto kniha zlato! /Adulthood is a myth - Sarah Andersen/

Len občas na internete narazím na niečo, čo je obľubované doslova každým, no väčšinou to u mňa upadne do zabudnutia a len občas si to ku mne predsa len nájde cestu. To občas sa vyskytlo aj teraz a vďaka niekomu, kto rozumie mojej celkom zložitej osobnosti, som si mohla prečítať aj zlatý bod irónie a humoru o zložitom živote dospelých v komiksovej forme – Adulthood is a myth.

Tento text by som veľmi nenazvala recenziou, skôr stopercentným odporúčaním. Chcela by som upozorniť na túto zaujímavú vec, svojimi dostupnými schopnosťami vykričať jej meno aj do tých kútov, ktoré ostali tiché ako posledné a hŕstku ľudí, ktorá sa rozhoduje o čítaní, „nalomiť“ k odpovedi ÁNO. A chcela by som vás nalákať mojimi niekoľkými favoritmi, čo sa týka komiksov v knižke, ktoré do detailu zobrazujú môj život, hoc som ešte dospelosť ani nedovŕšila.


 Nadaná Sarah Andersen sa inšpiruje vlastným životom a svoj talent využíva na kreslenie krátkych komiksov (jeden na každú stranu), kde zobrazuje denné slasti a strasti z obyčajného života neobyčajných osobností (možno nie až takých neobyčajných ako lenivých a anti-sociálnych – to je však jeden uhol pohľadu!).

Hoc sa dá knižka preletieť za menej ako hodinu, neprestane vás prekvapovať. Už len svojím cozy & cute zjavom a chlpatým názvom a svetríkom dievčiny, s ktorou sa stotožňujú tisícky ostatných či samotným obsahom. Mňa počas čítania sprevádzali emócie, ktoré sa navonok pri knižke už dávno neprejavili (a pritom, pozrite, stačí toľkoto málo) – hlavne smiech, prikyvovanie a úžas z toho, že niečo, čo zažívam ja, je vlastne pre introvertov, knihomoľov a dievčatá bežné (príde mi, že tieto tri skupiny sú jeden kult a Adulthood is a myth je najvyššie dielo, ktoré uctievame).

Komiksy sú vždy dobré rozhodnutie, minimálne na oživenie knižničky venujúc jej čestné miesto v poličke. Ak knižku práve neukazujete frajerovi a snažíte sa dosiahnuť, aby vám konečne rozumel, okrem toho ňou môžete zapôsobiť na priateľov alebo ňou len stýkrát listovať v piatok večer, zabalení v deke s teplým kakaom v ruke,“ hihňajúc“ sa na komikse, ktorý TAK vystihuje váš život. No existuje niečo lepšie?



Čítali ste už Adulthood is a myth? Aké boli vaše dojmy a pocity?
Viete o nejakom inom komikse, ktoré je zlato pre vás?

Komentáre

Pozri aj