Ako mať kvalitný blog; rady nad zlato


Keď som navštívila blog Brabikate, len som otvárala ústa nad jeho kvalitou. A tak som sa rozhodla osloviť autorku Brabikate a napísala som jej mail ohľadom grafiky a pár otázok, čo by zmenila na mojom blogu. Tá prekvapivo rýchlo odpísala a poskytla mi tie najcennejšie rady na svete. A ako ste si mohli všimnúť, blog mám už teraz oveľa prehľadnejší. Oveľa. A zmenila som štýl recenzií, áno znova. 
Takže tieto rady zdieľam aj vám. 

Girly & cute
Predstavte si, že ste úplne cudzí návštevníkblogu, ktorý o knižných blogoch nikdy nepočul a chceli by ste si prečítať recenziu na istú knihu. Kto sa má zorientovať v tom množstve meme a projektov a rôznych záložiek? Čiže všetko na vašom blogu by malo byť zariadené tak, aby sa návštevník vedel čo najľahšie zorientovať a príjemne si počítať. Takže ideálne je, aby mal blog čo najmenej položiek v menu, aby sa v tom nestratil a sústredil sa výhradne na články. 
Ďalej by Brabikate doporučila (a snáď každý rozumný bloger) zväčšiť písmo, aby sa články ľahko čítali.
A čo je najhlavnejšie, snažte sa byť svojskí a nápadití, lebo to sa v dnešnej dobe určite cení. 

Tak znie ono tajomstvo. 

obrázok je z weheartit.com

Komentáre

  1. Super rada. Pokouším se mít přehledný blogspot, ale moc se mi to nedaří.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stačí vylúčiť niektoré projekty či meme, bez ktorých by tvoj blog určite vydržal a trochu si blog "upratať", ako sa hovorí. :-) mne sa to podarilo a musela som sa vzdať miliónov záložiek a musím priznať, že teraz je to oveľa prehľadnejšie (z mojej strany).

      Odstrániť
  2. Ak niekto nemá fantáziu človek ťažko môže byť nápadití. To som napríklad ja. Možno ma časom niečo napadne. Vlastne mňa vždy s dizajnom niečo napadne. Myslím že (konečne po 100x upravovania) že mám celkom priehľadný blog a v menu sa nikto nestratí.
    Videla som však blogy ktoré mali dizajn v katastrofálnom stave a preto som sa tam zdržala čo najmenej. Ako sa hovorí - v jednoduchosti je sila. Ale krása?
    Veľmi, ale veľmi musím popracovať na recenzia a nejak zariadiť aby sa ľudia, keď si budu rolovať stránky nestratili. Aby spoznali čo sú moje kecy a čo je recenzia. A na tom ešte pracujem. A hlavne sa snažím písať zrozumiteľné recenzie ale ešte nemám také skúsenosti a tak moje recenzie zo začiatky vyzeralo ako vytrhnuté z mojej mysle. A ja mam vo svojej mysli naozaj neporiadok.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta rada je určitě fakt :) A tvůj blog je moc hezký! Minimálně po grafické stránce - články jdu teprve omrknout ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super rada :) aj ty máš veľmi pekný blog :)
    larka-lay.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj