Veľký knižný zraz v Martine

Ako ste už mohli vidieť pri minulom článku na túto tématiku, knižné zrazy sa rozpútali nielen v Česku, ale už aj u nás na Slovensku. Vcelku to bol minule skôr taký menší zraz, no 2.júla sa konal veľký s účasťou 10 knižných blogeriek.

Ja osobne som sa naň veľmi tešila a bola som rada, že bol práve v Martine, keďže je to moje trvalé bydlisko. A ešte viac ma potešilo, že prídu blogerky z okolia Žiliny, Prievidze, Trenčína... ako sa odhodlali a prišli.

2. júla som ráno o deviatej nasadla na autobus s Kristy a išli sme vyhriať sedačky do mestskej kaviarne Kesta Coffee. Do nášho výberu sme sa trafili, pretože kaviareň je krásne vybavená nielen skvelými kávami, šejkami či čokoládami, ale aj veľkými policami plnými všakovakých kníh. Aj keď sme sa usadili vonku a pozakrývali sme sa dekami, museli sme opustiť naše "doupě" a pobrali sme sa na vlakovú stanicu čakať Naty. Hodnú chvíľu sme sa obchádzali, no potom sme sa našli a vrátili sme sa naspäť do mesta. Zo začiatku sme sa všetky trochu hanbili, no neskôr, keď sme sa začali rozprávať, všetko opadlo a nadšene sme hrkútali (o knihách, samozrejme). Po hodine prišla ďalšia várka blogeriek a namiesto troch už nás bolo desať

Asi dve hodiny sme kecali o knihách, seriáloch, filmoch, vydavateľstvách zabalené v dekách a v rukách teplé nápoje na zohriatie z toho neustáleho behania. Bola to pre nás akási pohoda. Povymieňali sme si knižky, popredávali, pokecali a bolo nám super
Keď sme už boli dostatočne oboznámené a udomácnené, ja a Christine sme si pripravili súťaž o dve krásne knižky a to o Posla od Markusa Zusaka a Pod nekonečnou oblohou od Veronicy Ross. Knižky vyhrali dve šikovné baby a to Maťa a Neliss a Naty a baby z Knižného neba sa museli uspokojiť so záložkami a podpisovými kartami


Potom, všetky pochystané sme šli na pizzu do ruky a usadili sa na lavičky. Tam sme to spucovali a hor sa do kníhkupectiev! 

Najprv sme navštívili Martinus, kde nás privítala príjemná atmosféra a vôňa kníh. Ja som si kúpila Nástroje smrteľníkov 1 - Mesto kostí a veľmi sa naň teším. K tomu augustový kalendárik, dve magnetické záložky a po asi polhodine sme išli ďalej a to do Littery. Keďže tam nemali nič v zľave a rovnakú ponuku ako v predchádzajúcom obchode, neostávalo nám nič iné, než len navštíviť posledné kníhkupectvo a to Knihy pre každého v legendárnom Priore. Stále tam majú neskutočné zľavy, no keďže tam chodím skoro každý týždeň, objavila som len jednu zapatrošenú knižku a to Až keď bude mama triezva

Potom sme si ako správne blogerky spravili spoločnú fotku a potom sa rozišli na stanice a zástavky. Väčšina išla vlakom, zviezla som sa aj ja, keďže som to mala lacnejšie a rýchlejšie ako mestská hromadná doprava a k tomu som ešte bola s babami, tak prečo nie :). Tak som sa potom nabalená skoro desiatkou kníh teperila domov a na začiatku dažďa som úspešne dorazila. 

FOTOGALÉRIA

Spoločná fotka. :)
Zhora - Mara, Lila, Neliss, Maťa, Christine, Nikee, Frankkie, Zet (ja) a Naty.

Zababušené v Keste :)
Zľava - Lila, Mara, Maťa, Neliss, Nikee, Frankkie, Zet (ja), Kristy a Naty. 

Moje úlovky. :)
Až keď bude mama triezva - Prior za skvelú cenu
Trpké svitanie a Tajomné ráno od V. C. Andrews - moja obľúbená séria od Kristy
Škola noci 1: Označená - výmena za V pasci od Naty
Banka tiel 1: Darcovia - super kúpa od Neliss
Krásna Katastrofa - výmena opäť s Naty za Stratený svet v Podzemí
Nástroje smrteľníkov 1: Mesto kostí - kúpa z Martinusu
Atramentová krv a Atramentová smrť - kúpa od Frankkie za taktiež super cenu :)
Spomínané záložky a kalendárik, spinky ešte zo súťaže.

***

Chodíte na nejaké zrazy? Čo na ne hovoríte? Nechodíte a chceli by ste sa nejakého zúčastniť?


Ďalšie reporty z tohto zrazu u Naty, Mati, Neliss a Kristy.

Komentáre

  1. Bolo super :3 ! Ách... ten Atramentový svet :D. Už sa strašne teším na ďalší zraz :3 !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé knihy! :D Označenú mám doma, jednotka zo Školy noci je ešte fajn, Darcov a Mesto kostí som tiež čítala, obe výborné knihy a samozrejme je tu ešte trilógia Atramentové srdce, krv a smrť, krásny príbeh :-) Prajem príjemné čítanie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím a ďakujem za doporučenie a chuť do čítania! :)

      Odstrániť
  3. Tiež dúfam, že to vyjde aj nabudúce a prírastkov máš požehnane.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super! jsem rada, ze uz i u vas se rozjely srazy, jen tak dal :) a jsem rada, ze jsem te mohla inspirovat k programu :) o Posla bych si taky klidne zasoutezila! a moc se mi libi slovo "hrkútali", nevim moc co to znamena, jenom tipuju, ale je krasny :-D porad doufam jednou v nejaky veeelky ceskoslovensky sraz.. <3 no uvidime :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, teraz je ich čoraz viac :-) hrkútajú pôvodne holuby, ale už sa to dostalo aj k nám ľuďom :D toereticky sme ťažko debatovali :-) Po tom veľkom československom zraze, to už by sme rovno festival mohli založiť :D :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj